Dagen i bilder på ett lite skevt sätt

Lite av min dag. Börjar det här likna en tråkblogg? Eller den har väl alltid haft sina svackor.
Men nu kör vi bildkavalkad.



Vaknade och var lite kranky.



Posade lite för att jag tyckte att det var alldeles för längesen. Typ.



Fotade i en konstig vinkel. Walking on the wild side liksom.



Lekte lite cool.



Sen gick jag ner på stan och köpte dom här.



Och det här. Och nagellacket. Jag har nog inte ägt ett nagellack sedan åttan. Känns konstigt.



Och nu sitter jag här och är glad för mina inköp. Och för att mami och papi kommer hem om någon timme.
Dessutom ska jag äta pasta och keldas ostsås.


Kommentarer
Postat av: m

(måste sägas;) herregud vad fin du är i håret!!!(plus fler utropstecken)

2009-08-01 @ 21:16:14
URL: http://cityvoicess.blogspot.com
Postat av: Amanda

ååhh tack!!

2009-08-02 @ 11:47:13
URL: http://amandasofialundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0