Abo

Varför lär jag mig aldrig att det inte är bra att supa då man ska jobba dagen efter? Varför lär jag mig aldrig att det inte är lämpligt att efterfesta till klockan sex när man ska jobba dagen efter? Om jag skulle vara en klyscha så skulle jag säga att jag mår som jag förtjänar. Men tror inte på det där. Vet inte om jag förtjänar att må såhär. Vet inte om det här är något man förtjänar, liksom. Huvudvärken är obotlig. Har provat med ipren hundra gånger om. Min blick är för närvarande nästintill suddig. Jag kan liksom inte fokusera. Och så har vi ansiktet. Jag ser besegrad ut. Besegrad av vaddå tänker ni. Av livet. Jag är bortom sliten. Jag ser förstörd ut.
Och det enda jag kan tänka på just nu är min säng, ett avsnitt Entourage och en cola.
Ungefär sex timmar tills dess. Aldrig har sex timmar känts så starkt som en evighet.
Vi ses när vi ses, som jag brukar säga.



Önskar lite att jag var sådär idag. Posande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0