Söndag 12.57

Söndag idag. Vet inte riktigt hur jag ska ställa mig till det. Det är ju min grej att hata söndagar. Eller egentligen allas grej - Jag säger bara "min grej" för att låta lite lite speciell. Det vet vi ju. Men iallafall. Ska snart gå ner på stan och träffa Astrid. Kedjeröka lite, få ont i magen av allt kaffe och köpa strumpbyxor. Mitt åttonde par i raden av likadana.
Föraktfullt inlägg. Jag hatar ju folk som skriver om hur mycket de ska kedjeröka. Och inte som att det är någon nyhet att man får ont i magen av för mycket kaffe. Men självklart måste man skriva det för att det är så jävla hårt att dricka mer - även fast man får ont. Ibland är man så töntig. Tänker ofta på det. Hur töntig man är alltså. Vilka dumma grejer man gör på fyllan. Vilka enfaldiga saker man gör när man är kär. Ni vet, ljuger för att låta bättre än vad man är och svänger sig med svåra ord för att låta smart. Och såntdär. Men det gör inget. För det är ingen som ens kommer i närheten av det perfekta idealet. Inte ens BB, för hon knullar snett.
Så allt känns helt okej ändå. För att vara en söndag.

Kommentarer
Postat av: asse

is köper uttrycket knulla snett.

2009-04-20 @ 09:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0