SCORE!

Det är säkert inbillning. Säkert bara placebo av någon form. Men jag erkänner mig isåfall lurad. För jag tror att det har hänt. Tror att träningen har givit resultat. Jag anar en viktnedgång, om än en väldigt liten. Men faktum är att två av mina kjolar sitter väldigt mycket lösare än för några veckor sen. Eftersom jag inte väger mig så kan jag inte få något bevis eller motbevis. Så vi lever på hoppet här. Men förjävla härligt ändå. Eller hur?

Och imorgon kommer jag få min hittills största lön från ackis. Nästan 7000.
Och jag har 1500 undanlagda. Och 2000 på kontot. You do the math.


Hatar det här uttrycket, men kompis det går så jävla bra nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0