Pollen, Ackis, Soran, ben

Det enda jag känner att jag vill uttrycka här är min frustration över att pollen har tagit över världen. Jag har använt upp tre paket näsdukar och nyst säkert femtio gånger. Det här är inte kul. Och jag vet att det finns dom som har värre pollenallergi och sådär. Men jag struntar i det. För nu blöder jag dessutom näsblod. Och mina ögon är hasch-rödsprängda. Näsblod och haschögon är inte en bra kombination.

Nu ska jag kolla på första delen av Parlamentet som jag missade då jag hängde på sjukhuset tidigare ikväll. Soran Ismail är med. Mannen i mitt liv, som jag aldrig vågar ragga på. Han har faktiskt sagt att han är svag för tjejer med bruna ögon och blont hår. Visst, mina ögon är lite grönbruna och mitt hår är kanske inte platinablont, men nästan (min naturliga alltså, men jag skulle lätt vika mig för en avfärgning för Sorans skull). Allt faller dock på att han gillar korta tjejer. Jävla skit fan. Visste att jag skulle få sota för den där benförlängningen jag gjorde i Thailand förra vintern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0