Low is the new high

Funderar på om jag kommer bli en bra sjuksköterska. Om jag ens passar. Med min fingerfärdighet är att sätta en nål kanske inte det lättaste. Men jag kanske lär mig. Jag är mest rädd för att jag ska ha en dålig personlighet för yrket. Folk brukar ha en tendens att kalla mig läskig. Och när jag gör Facebook-quiz visar det sig att jag är lika egocentrerad och galen som Marcus Birro. Är dessa inte tillförlitliga källor månne? Löst folk och fejan? Kan någon som känner sig manad bara vara ärlig? Should I stay or should I go? Am I in or am I out?


(Lite pinsamt när detta inlägg med så många hanging loose-frågor inte får några kommentarer sedan. Men jag bjuder på den.)

Kommentarer
Postat av: astrid

jag menar, bara du slutar klä dig som att du ska gå på nattklubb under arbetstid så är du in.

jag säger som ted säger om sina cowboyboots

"you can pull it off" nu blev jag osäker på engelskan här haha, men du förstår nog hoffentlich vad jag menar. vid frågor kan du ju alltid ringa. (haha va?)

2009-04-22 @ 08:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0