Kafka hade inte heller så roligt

Kollade just igenom min almanacka och insåg att jag lever världens tråkigaste liv.

V. 16
13 april - Måndag. Anmäl till högskola!! Röd dag. Träning.
14 april - Tisdag. Jobb. Träning!
15 april - onsdag. Anmälan till högskola - sista dagen!!. Jobb.
16 april - torsdag. Jobb.
17 april - fredag. LEDIG! träning.
18 april - lördag - tomt.
19 april - söndag - träning.

V.17
20 april - måndag - jobb. träning.
21 april - tisdag - jobb.
22 april - onsdag - sjukgymnasten 10.00!  träning. jobb.
23 april - torsdag - jobb.
24 april - fredag - jobb 07.30 -14.

KUL LIV - som man sa i högstadiet. Då visste man fan inget om vad var som var kul liv och inte.

Kommentarer
Postat av: u know who (alltså astrid)

all work and no fun är inte kul för dig!!! (en tautologi jag vet, men jag har ingen fantasi längre)du kan ju skriva in att du ska fika idag, så låter det liiite roligare, haha, puss&kram!

2009-04-16 @ 07:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0