Fejan

Jag behöver en Facebook-dag. Känner att jag inte alls hänger med längre. Har missat massa album som har laddats upp, har inte tid att uppdatera min status varannan timme. Har skrivit alltför få wall-inlägg till P som hon inte svarar på. Har inte laddat upp ny profile picture på länge heller. Jag blir stressad av det här. Känner att jag kanske missar något. Kanske bjuder någon in mig till ett event som jag helt har missat, kanske är  det någon som har endat sitt relationship med någon, eller ännu värre, någon kanske no longer is listed as single? Det är sånthär som ger mig spänningshuvudvärk och magkatarr. Nu har jag bokat upp min söndag, var så säker på det.


Kommentarer
Postat av: <3

Jag har fan saknat dig och din blogg hjärtat vart gömmer du dig nånstans jag vill dricka med dig nu

2009-04-03 @ 11:45:51
Postat av: hagelbäck

hagelbäcks matrast heter barnprogrammet med gubben som ritar i fil. det är helt sjukt.



http://www.youtube.com/watch?v=9dvPDYhuAoI

2009-04-04 @ 11:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0