En sammanställning

Idag är det typ lördag. Man kan nästan säga att skärtorsdagen var en onsdag. Detta baserar jag på att alla var ute i torsdags. Alltså en så kallad lill-lördag. I fredags var dom flesta bakfulla. Men jag var ute. Jag är alltid ute när andra inte är det*, alltså på fel dagar, så därför kan fredagen räknas som en torsdag. Och så igår då. En typisk fredag. Folk började grunda tidigt. Jag fick sammanlagt fem sms (fem är mycket om man beaktar att jag har tre kompisar) om att jag borde ut och supa. Alltså är idag en lördag. Varför? Jo, mamma och pappa är ute och går och jag är sliten. Och det är röd dag imorgon. Perfekt lördag. Så ikväll super vi till det va?







* Detta betyder självfallet inte att jag inte har roligt. Säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0