Dynamit

Går in på Aftonbladet.se av någon dum anledning och längst upp på sidan kommer följande meddelande upp: Firefox har förhindrat att ett popup-fönster öppnats av den här platsen. Blir lite grinig när dom håller på såhär, Firefox alltså. Om dom nu har förhindrat det, varför måste dom ens informera om saken? Det gör mig bara orolig. Får mig att vilja klicka ner sidan direkt. Tänker; Har dom verkligen förhindrat det, på riktigt? Kanske får jag lite spywares ändå? Känner liksom att jag har trampat i klaveret.

Men så är det ju typiskt Aftonbladet att ha popup-fönster också. Fan vad jag hatar den där sidan. - Ville ju bara in och läsa om dom som har sprängt med dynamit på pappas jobb.

Känner mig lite töntig. Som om det vore något att läsa om. Är ju inte en världsnyhet. När någon har kört igenom hela personalrummet med en AK4:a, då, har vi något värt att läsa.


Skämt åsido - Ville inte att pappa skulle åka till jobbet idag på grund av det här. Men han är ju som han är. Åkte ändå. Hårde Hardy brukar jag kalla honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0