Dumt

Som bekant så är jag frälst av Alex Schulman och håller med allt han skriver och så. Men inte idag. Han skriver om Popcirkus. Att det är en alldeles fruktansvärd programidé bland annat. Jag köper att Sinding-Larsen är jävligt dryg och att Kristian Luuk kanske inte riktigt passar in. Dom borde byta progamledare helt enkelt. Men det är inte det Alex Schulman klagar mest på. Han skriver att det är ett elitistiskt program av den anledningen att alla inte känner till musiken som de pratar om och refererar till. Han tycker att det är elitistiskt att de inte förklarar bakgrunden till alla sina uttalanden, eftersom ingen har en aning om vilka de pratar om. Tycker att han uttalar sig jävligt plumpt. Det är som att jag skulle sätta mig och kolla på TV4 Sport och förbanna att de inte förklarar alla termer inom hockey. Jag skulle kalla de elitister för att de inte förklarar ingående vilka fotbollsspelarna är som de pratar om. Helt idiotiskt. Dessutom har han tidigare skrivit att han inte är särskilt insatt i musik, att han lyssnar på trallvänliga saker som spelas på Mix Megapol. Varför bemödar han sig ens ett uttalande? Jävla Alex Schulman, han gör att jag blir arg på honom. Och det vill jag inte. Han är ju mannen i mitt liv.
HELVEDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0