Caution! Don't eat while reading

Jag har fått en böld på hakan. Inte vilken böld som helst. Jag anar att det är en finne, alltså en inåtvänd sådan. Det gör så j ä v l a ont. Diametern motsvarar väl ungefär en 50-öring. Den är liksom inte diskret, den här. Har kanske inte gjort saken bättre när jag i timmar har försökt att klämma den med både fingrar och tops. Nu är det liksom sårigt, blodigt och varigt. Och böldigt. Pappa kallar mig för Kronprinsessan Victoria, mamma kallar mig för Tommy Körberg. Max kom just med Jay Leno. Och jag kan inte riktigt säga emot. Jag vet inte hur jag ska tackla det här. Antingen lägga ner ytterligare timmar på att försöka utrota den, och få gå med ett sår på hakan ett tag framöver. Eller så skiter jag i den. Bara ignorerar den. Överdoserar täckstift och låtsas som att jag alltid har sett ut som Leno.

Men vi vet ju alla att det bästa som finns är att få klämma dom. Lite äckligt, lite ont. Men så j ä v l a tillfredsställande.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0