Apati

Hatar att bli såhär jävla hobby-apatisk. Kan sitta och läsa bloggar om löshår och bröstimplantat i två timmar utan att röra en min. Stirrar bara på orden och skrollar vidare. När det sedan händer något i verkligheten så är jag för seg för att fatta eller ens ta tag i det. Fick ett sms nyss. Mobilen låg på sängbordet. Det tog först fem minuter för mig att orka mig upp från stolen för att läsa det. När jag sedan var framme vid sängen var jag tvungen att lägga mig ner ett tag. Sen läste jag smset. Sen la jag mig ner igen och svarade på det. När det var klart låg jag kvar en stund och stirrade på gardinen.
Jag vill inte gärna påstå det - men jag tror att jag har blivit sjuk i huvudet.
Men hellre sjuk i huvudet än sjuk i kroppen.* Eller hur är det man säger?






* Har aldrig hört något liknande uttryck. Finns nog inte heller. Jag erkänner. Jag myntade det helt själv. Feel free att använda när helst suget faller på.

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.weirdscience.se/bilder/foto/windowsxp.jpg

2009-04-08 @ 12:38:44
URL: http://linneaphonehome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0