Unzdag utan Unz

Nu är jag laddad. Jag har ätit fil med linfrön (eller snare druckit, eftersom man inte får tugga på linfrön.
Då avger de väldigt väldigt mycket kalorier. Man ska alltså bara svälja dem hela. Det har Astrid lärt mig).
Jag har också ätit en leverpastejsmacka och druckit två koppar kaffe. Leverpastej är kaloririkt, men det är bra kalorier.
(Tror jag?). För att avrunda det hela tog jag en cigg på balkongen. Det var iskallt. Ja, nästan så kallt att jag nu bävar för
att få urinvägsinfektion. Jag satt nämligen ner på balkonggolvet eftersom jag var rädd att någon skulle se mig iförd katte-tröja och mjukisbyxor. Fan vad töntigt, egentligen.

Men nu kör vi. Jag börjar det hela med "Grammatiska termer och begrepp att kunna".
Nu jävlar blir det fest. Jag återkommer när jag drabbats av mitt första nervsammanbrott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0