Imorgon kör vi

Är det något ord jag hatar så är det ordet "mör". Men det är det enda ord jag kan hitta
för att beskriva mitt fysiska (och psykiska) tillstånd just nu. Var nämligen på mitt första
träningspass på evigheter idag. Det var hemskt. Fast väldigt kul och skönt. Men jag har
inte svettats så mycket på länge. Att mina byxor åkte ner halva passet gjorde inte saken bättre.
(De åkte bara ner under första halvan eftersom att jag under andra halvan var så svettig att de klibbade fast.)
Innan passet gick jag runt på stan med min monsterstora träningsväska vilket resulterade i en konstig rygg.
Nu har jag ont. Men det gör inget. För ikväll har jag gjort till en pluggfri kväll.
Jag sitter just nu och försöker vänja mig vid mina nya skor och väntar på idol.
Fan vad det gör ont (i fötterna, that is) av att bara sitta ner. Jag känner på mig att
det här kommer bli en great success. Men de kostade ju bara 350 kronor, då får man nästan
ta att det gör lite ont.

Imorgon dricker vi Kir. Kanske lite öl också.
Är ni med eller?
http://www.edefredag.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0