Freitag über alles

Idag är det fredag, löning och fint väder. Som upplagt för fest. Men nej, inte för mig.
Jag är så trött att jag ställer samma fråga om igen eftersom min hjärna inte tar in svaret.
Ikväll ska jag äta pizza med mina föräldrar och somna in tidigt till någon dålig film.
Imorgon ska jag upp tidigt och plugga. Sedan ska jag antingen träna eller powerwalka.
Efter detta ska jag ut och äta middag med min släkt och SEN, ja sen kommer det roliga.
Då ska jag ut och dränka mina tenta-sorger i öl och drinkar på nationsvis. Fy fan vad fint det ska bli.
Det ska ni veta.

Jag har typ gått upp en storlek i klädväg också. Känns det här bra? Svar: Nej.
Orkar jag göra något åt det just nu? Svar: Nej.
Hoppas jag på en bättre och sundare framtid? Svar: Ja.

Vi ses i dimman. Imorgon alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0