Färgpennor och sådär

Idag har jag pluggat, tror jag.
Jag har åtminstone läst igenom mina föreläsningsanteckningar gång på gång och understrykt
viktiga saker med färgpennor. Det där med att anteckna med färgpennor har jag alltid sett som pretentiöst
tjafs. Men nu har jag fallit dit själv, mest för att det är så kul med tuschpennor och lite för att det tar längre tid att byta penna hela tiden, vilket resulterar i att man lurar sig själv att man faktiskt har pluggat i två timmar. Egentligen har man pluggat i fyrtiofem minuter och färglagt och bytt pennor under resten av tiden. Smart.

Nu ska jag plugga i fyrtiofem minuter till sen ger jag upp och erkänner mig besegrad.


Och förresten, vad är grejen med finnarna och columbine-skjutningar? Det var ju inte ens roligt första gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0