Don't know, don't care

Igår var det välkomstmiddag på V-dala. Jag körde på det beprövade knepet att klunka
rödvinet till maten. Det fungerar alltid lika bra.
Även fast Lisa hatade hela middagen njöt jag till fullo ändå. Jag fann nämligen mitt första
student-span. Han var med i kören. Jag vet inte om det är nördigt eller coolt. Men nu ska här
hängas på V-dala, vare sig Lisa vill eller inte.
Efter V-dala körde vi någon sorts pseudo-pubrunda som började på Smålands och slutade (för min del)
på Norrlands. Av kvällen lärde vi oss att Smålands suger och att Norrlands har billigast öl. Bra slutsatser.
Idag är jag lite halvbakis men jag har fått pizza och nybakade bullar så jag göder mig för fullt ändå.
Försöker plugga men kommer ingen vart alls. Alla fonetiska tecken och konstiga engelska fackord bara snurrar
runt i mitt huvud. Men nu är det bara 60 av 90 sidor kvar.
Kanske blir jag klar någon gång inatt. Kanske aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0