Bloggkultur är masskultur

Calle Schulman säger att man måste uppdatera bloggen väldigt ofta om den ska bli stor.
Därför gör jag det. Om Linda Rosing kan försörja sig på sin blogg borde väl jag också kunna göra det?
Hon skriver för det första inte ens hela meningar, hon användar asterixer (stjärnor alltså) när hon vill beskriva
händelser som att hon ler eller skrattar. Alltså; *skratt*, *ler*. Dessutom särskriver hon.
Vem fan orkar läsa hennes blogg regelbundet? Ja, faktum är att jag har läst den två eller tre gånger. Men endast
i rent forskningssyfte.

Calle Schulman säger att man ska hålla inläggen korta och koncisa.
Egentligen har jag rätt mycket att behandla i den här bloggen.
Men Calle är min mentor och därmed avslutar jag detta inlägg NU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0