Yo

Såg nyss att jag har skrivit 557 inlägg i den här bloggen under två år, eller vad det nu är. Sjukt att jag vid 557 olika tillfällen känt att jag haft något viktigt att förmedla. Något alarmerande som bara måste få ta plats i den här pinsamma baksidan av bloggvärlden. Men å andra sidan så kanske det har varit bra för oss alla. Jag har haft något att göra, och någon har haft något att läsa. Eller bara stirra på. Det där får man göra lite som man vill med.

Det känns som att jag inte ens behöver berätta att jag är bakfull idag.
Därför har jag laddat ner första säsongen av C/O Segemyhr.
(Ja, jag vet, det känns jävligt dekis. Men jag har åtminstone duschat.)


Kommentarer
Postat av: serena

kom till shabbi ikväll vettja! det kommer bli kul för oss. vi kan känna musiken du vet. kom kom!!!

2008-10-18 @ 16:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0