What have I done to fall so hard for you

Bara såhär från ingenstans, jag blir galen. Detta har nu pågått under en längre tid, men
jag har varit för lat för att bry mig. Men nu brister det. Är det någon som kan förklara för mig
varför jag inte kan lyssna på musik på myspace längre? Vad är det för program jag saknar?

Bortsett från detta så tror jag att den här dagen kan bli bra.
Fast också ganska läskig. Jag ska gå till Skatteverket och fixa
blanketter och prata om skattejämkning och sånt skit. Problemet är att jag knappt
fattar någonting, så jag är beredd på stel tystnad och dumförklarande blickar.
Min vardag, med andra ord.
Närå, men för att liva upp stämningen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0