Untfredag.se

Ibland går jag in på untfredag.se och kollar på vimmelbilder, fast jag inte ens varit ute.
Jag tittar på vimmelbilder från ställen där jag kan tänkas hitta bilder på någon jag känner.
Och så sitter jag där och gottar mig lite i att personen i fråga ser väldigt full ut. Eller så
blir jag lite avundsjuk och ångrar att jag inte var där. Efter ett tag har jag tittat på så många
bilder att jag någonstans erinrar mig om att jag faktiskt var där. Jag tänker "oj, vad kul vi hade
i lördags. Och hon var ju så jävla full". Sen kommer jag på mig själv. Jag skäms lite och känner
mig som en stalker.
Sedan fortsätter jag att kolla på bilder och gör om samma procedur igen.
Det är lite som terapi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0