Snor

Börjar dagen med att läsa lite Blondinbella. Ser att hon har utsvängda jeans på sig.
Nu får det vara nog. Bara för att det står i tidningar att utsvängt är tillbaka, så är det inte sant.
Hon verkar så naiv. Men det visste vi ju redan.

Just nu borde jag sitta på föreläsning vid Engelska parken. Men min kropp vill inte
röra sig utanför dörren. Det finns en dragningskraft till sängen. Fast så är jag ju
genomförkyld också. Massa äckligt snor och sådär. Och jag har inte ens någon nässpray.
Feeling good today.
Fast jag ska kurera mig nu. Ligga i sängen och läsa föreläsningsanteckningarna på Studentportalen
och låtsas att jag är där. Sedan ska jag iväg och jobba.
Jag tror att allt kommer skita sig.
10 spänn på att jag somnar efter cirka fem minuters läsande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0