Ren rädsla

Varje gång jag ska gå in på Piratebay för att ladda hem något, tar det lite extra tid.
Det har inte att göra med något verkligt problem, utan en obehaglig tvångstanke som infinner sig.
Eller kanske snarare en fixidé. Min bror la in Piratebay och Tankafett som bokmärken i min webläsare
när han förklarade "hur man faktiskt gör när man laddar ner saker utan det där jävla DC++" och nu vågar
jag inte göra på något annat sätt än att använda mig av det där jävla bokmärket. Jag vet ju så väl att
det bara är att skriva in piratebay.org i fältet och så är det klart, men jag är för feg. Är så rädd att något
ska gå fel och att jag ska behöva berövas min värdighet och be honom om hjälp. Precis som de där
gångerna då jag faktiskt trodde att jag hade vunnit en dator eller när de konstiga meddelanden i stil med "Haha, look at this funny picture of you" kom upp på msn. Men jag vägrar besegras. Det är bokmärkena och jag mot världen.


Kommentarer
Postat av: Jacke

jag försökte tanka arnt:tempelriddaren men så halvvägs in knackade det på dörren och det var polisen och de tog min dator och slängde min guldfisk i ett glas coca cola, jag tittade in i hans ögon när han dog.

2008-10-09 @ 18:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0