Om det här var en modeblogg

Ja, då skulle det se ut såhär:

Kofta: Åhléns
Klänning: Monki
Nitskärp: Gammalt som gatan. Köpt i vintagebutik i London (Läs: Köpt på JC i åttan.)

Men nu är det här ingen modeblogg. Det vet vi. Vi kan istället ifråga sätta varför jag har
ett skärp under brösten, precis så som min pappa brukar fråga.
Men jag tänker såhär. Vad är bäst. Nitskärp under brösten, eller såhär?:


Haha. ha. Från 2006.
Jeans: Lee
Tröja: Vetinte
Luvtröja: H&M
Strumpor: Inga kommentarer
Halsband: Hemmasnickrat
Tupé: ?

Så, vilken ska vi köra på? Under brösten eller under rumpan?

Kommentarer
Postat av: stegge

hahaha, när det kommer till jeans är det två saker som gäller - över buk och under buk. jag föredrar över.



nej men liksom, jag säger som tysken:

I'll be back.

2008-11-01 @ 11:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0