Ologiska tankebanor

Jag äter av princip inte vitt bröd. När jag äter frukost på morgonen äter
jag äckligt knäckebröd eller kanske något pseudo-nyttigt bröd från Pågen, men aldrig vitt.
Om jag inte är bakis förstås. Men vid vissa tillfällen faller principerna. Och det är när jag äter
lunch eller middag. Då är det på något sätt berättigat. Serveras det vitt bröd till maten, ja, då
äter jag så mycket jag kan. Ibland mer bröd än mat, för det är ju så gott. Men skulle någon
servera mig vitt bröd på morgonen då vägrar jag. Jag tänker "så kul ska vi fan inte ha det" och
så känner jag mig glad. Jag är aktiv i mina kostval. Men sen brister allt.
Jävla Little Italy som bjuder på gratis bröd.




Kommentarer
Postat av: mamma mu

vitt bröd är djävulen.

mandy, jag hhar själv samma problem. bröd ÄR godare än mat

2008-10-10 @ 14:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0