Öliölilöli

När jag försöker gå in på en hemsida och det enda som visar sig är "Sidan kan inte visas" så fortsätter jag att markera och trycka på Enter några gånger till. Det fungerar fortfarande inte. Men till slut blir jag så arg att jag trycker hårdare och hårdare på Enter, ja nästan slår faktiskt, och då funkar det. Helt på riktigt. Jag har magic fingers.

Och jag fångade dagen till slut. Gick till Lisa och diskade lite av hennes disk.
Det är lite som terapi för mig. Sen gick jag och Astan till Luthagens livs och handlade.
Tryckte sedan godis och såg på meningslösa repriser tills jag gick hem och åt vårrullar.
Det är synd att jag inte har något att skylla hetsätningen på eftersom min sken-bakfylla släppte
när jag kom utanför dörren (hade inte varit ute sedan fredagsnatt innan dess).

Nej, nu ska jag göra något som jag inte väljer att kalla söndagssysselsättning i vanliga fall,
men ibland ska man vara lite wild and crazy* också.
Ska nämligen gå ner på stan och ta en öl. Och faktiskt bara en. Hoppas jag.
Men det ska nog bra. Jag har tanken på att jag ska upp 08.00 imorgon gnagande i bakhuvudet.



* = Uttryck myntat av en god vän. Jävligt användbart. Och kom nu inte och säg att det använts tidigare.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0