Melankoli

Ack, ack, ack jag är så trött. Trött på människor och på hösten. Jag är trött på allt i princip.
Men det hör ju hösten till. Man börjar deppa ihop i oktober och hoppas sen att det ska bli bättre
in i november och december. Men det sitter kvar enda fram till nyår då det börjar vända.
Sen håller det i sig januari och sedan går man in i väggen igen i februari. Sedan håller det på så
till slutet av mars. Då, börjar livet igen. Sedan får man leva lycklig till oktober.
Jag längtar till mars nu.

Men just nu har jag viktigare sysselsättningar än det här.
Jag måste hitta Värsta språket på Pirate bay så att jag har någonting
att se fram emot när jag är på jobbet.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0