Kicksparkad (Ja, det betyder spark-sparkad)

Vem försökte jag lura? Jag visste ju att ångesten skulle komma och kicksparka mig till slut. Jag visste det.
Numera är det en helt vanlig söndag, Allting är i sin ordning. Börjar bra med starkt kaffe och UNT, fortsätter med goda kakor hos mormor och brygghäng i solen. Slutar med ångestladdade blickar på "Fonetikens grunder" som ligger här på skrivbordet. Har faktiskt aldrig läst i den. Borde läsa den, mest för att den var så jävla dyr. Man ska ju ha valuta för pengarna. Men jag orkar inte. Allting bara skriker "Nu är det söndag, Amanda. Gilla bara läget, du kommer inte undan".
Fast jag har ett trick, ett ess i rockärmen så att säga.
Sunes jul. Fint som snus.


(Fråga: Varför sitter Caps Lock-knappen på ett så jävla dåligt ställe? Man kommer ju bara åt den när man inte vill. Och vem använder den egentligen?)

Kommentarer
Postat av: asse

insert-knappen suger ännu mer.

hoppas du har det kul på jobbet, jag ska snart iväg

till mitt snark (haha, va?)

ser fram emot vår lunch imorgon snygging, ska

försöka göra mig lite fin för din skull (och för maggans såklart) (haha, va?)

blev det här lite långt eller?

kanske lite.

nej men hälsa familjen och sådär så hörs vi imorgon.

ciao bella

2008-10-13 @ 18:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0