Jag och jag

Dricker Staropramen och lyssnar på Velvet underground. Känns ganska ensamt men också ganska härligt.
Idag är det löning och det betyder fest. På söndag ska jag boka flygbiljett för att åka till Milano och hänga med en härlig
tjej över nyår. Jag längtar lite. Faktiskt rätt mycket.

Vet inte vart jag ville komma med det här. Kanske ville jag skryta om att jag dricker Staropramen istället för vanlig sketen öl. Eller så ville jag briljera med att jag faktiskt får lön. Det betyder indirekt att jag har ett jobb.
Jag gillar att skryta. Det är liksom bättre att skryta medvetet än att försöka peta in små subtila kommentarer för att ställa sig själv i bättre dager, eller hur? Jag vet att ni håller med. Kom igen nu.


Ses på Palermo efter ett!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0