För Sverige i tiden och sådär

Kollade lite på "Vem vet mest?" och chockades av världshistoriens våp. Jag vet inte hur gammal hon var, kanske 22, men det är irrelevant. Hon fick frågan "Vad är kung Carl XVI Gustafs valspråk?" Hon svarar: "Ehh..det måste väl vara svenska?".
Jävla idiot. Jag blir arg när folk skämmer ut sig själva. Även om de flesta som ställer upp i de där programmet är mediokra och pseudosmarta namedroppare så platsade hon inte där. Nu tycker jag att hon borde ändra riktning i sitt liv. Kanske ägna sig åt något hon gillar. Typ "data" eller något liknande.


Och så har jag gått in i väggen. Tittar bara på Heja Björn och äter godis istället för att plugga.
Jag är ett skämt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0