Chicks on speed

Allting jag gör och säger går snabbt. Jag vet inte om det beror på allt kaffe och alla cigaretter
eller om det beror på att jag har upplevt social kontakt idag, för första gången på flera dagar.
Jag vet inte alls. Men jag är glad. Jag är glad över vetskapen att jag om mindre än ett dygn kommer
att ha skrivit min första tenta.
Den kommer vara överstökad och klar. Om jag inte behöver skriva omtenta det vill säga.
Men det hoppas vi på att jag inte ska behöva.

Imorgon tänker jag dricka öl. Och köpa nya kläder.
Det enda problem jag har är att jag inte vågar kolla mitt saldo på kontot.
Det enda jag vet är att jag just köpte en fonetikbok för 370 kronor.
Nu ligger summan för min kurslitteratur uppe i lite över 1000 kronor.
1000 kronor av mina tillgångar har jag alltså bränt på värdelöst papper.
Det kostar att ligga på topp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0