Carpe diem!

Jag stannade hemma igår för att slippa vara bakis idag. Men jag är bakis ändå. Helt jävla värdelöst att jag stannade hemma igår. Jag skulle följt min impuls när jag vid tio-tiden kände ett enormt sug efter öl.
Så nu sitter jag här med ett ömmande huvud och uttorkad mun utan att åtminstone kunna tänka "Fan vad kul det var igår".
Det här är ungefär som julafton utan kommunist-Karl Bertil. Liksom, man hatar Jesus och det faktum att man äter för mycket och tvingas umgås med sin familj men man känner ändå lycka när man sitter ihoptryckt i soffan prick klockan sju.
Okej, det där var kanske den sämsta liknelse jag har gjort. Men ni förstår kanske vad jag menar ändå.
Äsch, skitsamma. Nu ska jag ta tag i mitt liv. Känner lite Carpe diem-feeling i luften idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0