Blablablö

Börjar nästan gråta av frustration. Det kan kanske ha något att göra med Pms, men det spelar ingen roll.
Jag har verkligen försökt. Läser anteckningarna, låtsas att jag tycker att det är roligt. Skriver färgglada små notiser i marginalen som är värda att komma ihåg. Men ingenting hjälper.
Testade mig själv just i den fina lilla "Frågesport" som läraren har konstruerat för självstudier. Det gick åt helvete. Ja, käpprätt tillochmed. Det hjälper inte att han igår sa "Frågor liknande de här kommer garanterat komma på tentan".

Nu tänker jag såhär. Jag vet ju att någon kommer läsa det här.
Så kan ni inte hjälpa mig?
Ska jag skriva tentan eller skita i den och skylla på att jag vägrar att misslyckas?
Rösta!

Kommentarer
Postat av: wawawa

värt att skriva tentan, i värsta fall som övning till omtenta ;)

2008-10-28 @ 14:31:14
Postat av: mallan

you can do it! <3

2008-10-28 @ 19:23:05
Postat av: någon som också har tenta fredag

jag sitter i exakt samma jävla sits och jag tänker minsann försöka ändå. Så gör det du med, försök iaf! Du kan ju faktiskt inte mer än misslyckad, liksom? Lycka till med pluggandet!

2008-10-28 @ 21:48:36
Postat av: Mira

Jag struntade i den men ska göra den i vår har jag tänkt vilket kommer bli assvårt 1,5 år efter. Så jag tycker du ska skriva den nu, och om du kör på den så finns det omtentor. Du kan komma på att du vill ha poängen om ett år som jag gjort.

2008-10-29 @ 09:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0