Bakfylletrauman

Ingenting kan beskriva den vidriga huvudvärk jag har. Det är outhärdligt.
Mina bihålor är fulla av snor och jag vill halsa Cocilliana.
Gårdagen var fin, trots att jag hatar ordet "gårdagen", men jag använder det ändå i ett
försök att låta mer intelligent än vad jag i själva verket är. Förfestade lite hos fia och anna
och drack sedan äckliga drinkar på Uplands. Efter ungefär 15 minuters kö
kom vi in på Kalmars där temat bestod av konstig indie-musik  och poppare med tjackryck.
Jag dansade stappligt, söp ner mig och dricksade sju kronor.
Kvällen fortlöpte som många andra kvällar. Jag pratade alltför mycket
om ingenting med folk som inte ville lyssna (förlåt Axel) och tappade till slut rösten.
Kvällen avrundades på Palermo, så klart.


(Fråga: Hur kommer det sig att Peter Jihde har klippt sig? Min världsbild faller)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0