Antibiotika

Jag var hos doktorn imorse och fick penicillin mot min superinfektion. No more alkohol för
Amanda tänker ni nu. Men icke. Jag har kollat upp det här. Det är faktiskt okej att ta något glas vin
även fast man äter antibiotika. Man får alltså inte gå ut och supa sig redlös. Men två eller tre glas vin får
slinka ner utan problem. Great success, säger jag. Fan heller, säger mamma.

Apropå ingenting. I år kostar Arvikabiljetterna 1195. Det är helt sjukt. Det har gått från 795 till 1195 på
på ett år. Å andra sidan så har de bokat Depeche Mode. Men det svider ändå med tanke på att Depeche
antagligen främst kommer spela låtar från den senaste plattan.
Men jag kanske är för gammal för festival ändå. Har ingen lust att hänga med aspackade 15-åringar med silvertejp
på brösten som ihärdigt försöker få en att sälja sprit till dem för ett hångel.
Nä, tacka vet jag billig öl och Döner i Berlin.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Sen när är man för gammal för festival när man är 19?

Skärpning!!

2008-10-15 @ 12:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0