So far so good

Dagen har börjat bra:
07.55 - Vaknar fem minuter innan klockan ska ringa av mördande mensvärk
08.00 - Går in i duschen och tänker att jag borde stanna hemma
08.30 - Kvider vid matbordet samtidigt som jag sänker två ipren och en kopp kaffe
Livet går vidare i långsam takt.
09.15 (ca.) - Sara hör av sig och säger att hon inte ska gå på gruppövningen, jag tar en till
ipren och bestämmer mig för att strunta i det.
09.17 - Sara informerar mig om att gruppövningen finns tillgänglig på studentportalen
09.30 - Jag försöker göra övningen men Word vägrar fungerar
09.40 - Gör några tricks. Word kommer tillbaka
10.00 - Skriver sista raden på uppgiften och mailar iväg den
10.20 - Mensvärken kickar i gång igen
10.45 - Jag tappar en tung bok på min cp-tå

Jag  hoppas att er dag har börjat lika strålande.
Ha en TOPPENdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0