Paranoia

Jag har blivit knäpp. Vet inte vad som pågår i min hjärna men jobbigt är det.
Har kollat min plånbok fem gånger nu sen jag kom hem. Sett efter så att allt ligger där.
Kårleg, leg och bankkort - check. Har känt på handtaget till ytterdörren två gånger bara för
att se till att det är låst. Har vänt mig om minst tre gånger för att se så att mobilen ligger på
sängbordet. Varför är jag så rädd för att tappa bort saker? Skulle Freud ha någonting att säga om det här?
Eller beror det helt enkelt på att jag har en vän som alltid slarvar bort saker?
Vet inte.
Och fan vad jag hatar mig själv när jag bara ställer ledande frågor i slutet av en text.
Jävla Carrie Bradshaw-feber är vad det är.

Kommentarer
Postat av: nomen nesqio

Är jag möjligtvis "din vän" som omnämns i detta inlägg?



Önska mig lycka till imorgon. I'm a need it liksom.

Thomas-horan har lagt vår tenta kl 8 på morgonen.

Hur ska det gå? Jag tänker ringa dig när jag är klar så köper vi sprit och sen kör vi.

2008-11-06 @ 18:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0