Min nya lek

Jag märker att jag börjar verka pretentiös. Gråter till fin musik och läser Strindberg.
Ja, snart dricker jag väl rödvin och läser Camus också. Rödvin är iochförsig jävligt gott.

Men. Jag ägnar detta inlägg till att häva pretto-stämpeln.
Kom nämligen på en ny duschlek idag.
1. Ta duschmunstycket och sätt på en lagom hård stråle
2. Ställ in temperaturen noggrant, inte för varmt, men inte heller för kallt
3. Håll munstycket mot ansikte med extra fokus på munnen
4. Låt vattnet skölja över båda näsa och mun så att du inte kan andas in luft
5. Sjung Orup-låtar (Kan fungera med andra typer av låtar, men Orup gör sig bäst i sånahär sammanhang)
6. För extra utmaning försök att hålla dig under duschstrålen så länge som möjligt
utan att ta luft

(Varför gör man det här? Jo, för att det låter väldigt roligt när man sjunger med vatten i munnen.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0