Materialista fascista

Är det något jag är så är det materialist.
Varje gång jag funderar på om bilen jag färdas i skulle krocka, tänker jag mest på att det skulle
vara jobbigt om mina kläder blev förstörda. Jobbigt liksom.
Idag är jag således ledsen. Inte för att jag har krockat, utan för att min mobil dog igår.
Bestämde sig för att spräcka displayen av okänd anledning. Vet inte ens om den går att laga.
Vet inte ens om jag kan få en ny på garantin.
KUL, jag hade faktiskt sparat ihop till den där väldigt länge, som den fattiga student jag är.
Jag vill gråta.

Kommentarer
Postat av: malin

jeeze, jag slarvade bort min igår jag. trevligt. gud skrattar åt oss...

2008-11-22 @ 15:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0