Joråsåatte..

Man ser inte ut genom mitt fönster längre.
Känns på något sätt ganska skönt att vara totalt avskärmad från resten av världen.
Ännu skönare känns det att jag inte har någon som helst anledning till att gå utanför dörren idag.
Jag ska inte gå ut förrän imorgon.
Så jag har haft en bakisdag utan bakfylla.
Gick upp vid tio och drack kaffe. Läste UNT som var lika tunn som ett reklamblad.
Blir alltid lika sorgsen när jag märker att det inte finns något att skriva om den här staden.
Laddade sen ner Harry Potter och Fenixorden och la mig i sängen och kollade på den.
När den var slut bestämde jag mig för att duscha eftersom vi hade en lägenhetsbesiktning inbokad
halv fem. Precis när jag är på väg in i badrummet plingar det på dörren.
Två timmar tidiga besiktningsmän och där stod jag med en skitig Maident-shirt och mjukisbyxor.
Det finns alltid lite spänning att hämta i tillvaron.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0