Inlägg 597 typ, nedräkningen kan börja

Vill bara ha en sak och det är öl. Såhär sugen på att gå ut har jag inte varit på länge.
Och vad händer då? Jo, alla bangar. Så klart. Min vanliga tur.
Men jag har Malin och jag har Asse (som hon själv kallar sig).
Redan igårkväll när jag försökte sova tänkte jag på öl. Mörk Staropramen dessutom.
Hade det här varit en modeblogg hade det kallats cravings, nu kallar vi det bara för sug.
Ett jävla stort ölsug är vad det är.
Så.. Är ni med mig eller inte?
Are you IN or are you OUT?, som Heidi Klum skulle ha sagt.


Kommentarer
Postat av: asse

det är inte som att mitt "nick" är självvalt. man får ta skeden dit man kommer.



men men, det ska börjas i tid det som krokigt ska bli



(åh nej tänker du nu, hon har verkligen inte koll på sina idiomatiska uttryck, men alltså - jag har det... - egentligen)



asse is the shit in g-sunda. du skulle bara veta.

2008-11-14 @ 19:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0