Första

Började dagen med att plöja drygt sextio sidor i boken "Språksociologi".
Det var hyfsat intressant och fängslande tills jag upptäckte att jag hade tre kapitel att läsa för dagen.
Så jag var tvungen att ta en paus vid sextio. har nu sjuttio sidor och kvar. Jag sparar dem till något finare tillfälle.
Till exempel timmen mellan Grey's-reprisen och Dirty Sexy Money-reprisen. Perfect.

Jag är för tillfället jävligt understimulerad. Har läst alla bloggar man kan tänkas läsa, har raderat reklam-mail och gått igenom helgens skörd av bilder på fejan. Nu är jag clueless.
Funderar på att gå och duscha men det känns ju helt onödigt. Varför duscha när man ändå inte avser att gå ut?
Jag har dock borstat tänderna, bara för sakens skull.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0