Die Lehre von Marx ist allmächtig

Idag har jag ångest from hell. I vanliga fall skulle jag säga att jag inte vet varför. Men idag
står det klart för mig. Det finns så många faktorer som framkallar den här klumpen.
1. Fick mobilräkning igår - För hög, för lång
2. Måste plugga fokuserat idag - Annars kan jag glömma tentan
3. Min ekonomi - Jag ska lyckas gå ut två kvällar i rad för 400 kronor. Och 150 kronor ryker på inträdesavgifterna.
4. Jag har inga jävla kläder att ha på mig - ?
5. Nästa vecka får jag en fin lön - Jag ska köpa kurslitteratur för minst 600, betala tillbaka ett lån på 500 spänn och betala den där jävla telefonräkningen, hur länge tror vi att pengarna räcker?

Såhär jävla berättigad är min ångest.

(Och jag har inte rökt sen i måndags. Are you with me or not?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0