Bakfull

Det blev några öl igår. Efter världens stressigaste dag som inkluderade
två timmars lektion, ett arbetspass och en tripp hem för en dusch under sex timmar. Är inte säker på om den där
meningen håller vad man kan kan kalla lingvistiska mått, men jag tror att ni förstår vart jag vill komma.
Jag hann bara äta en måltid igår. Vi vet alla vart det slutar då. Efter en öl var jag på topp, efter två sken mina ögon av eufori, efter tre blev jag högljudd, efter fyra undrade jag vart alla tog vägen. Öl nummer fem och sex fick mig att ramla på vägen hem. Har nu ett skrapsår med massa gruskorn i handflatan. Känner mig som fem år igen.
Jag tror att jag har nått någon sorts regressionsålder.


Måste till jobbet nu. Min mun är som en öken och det enda jag kan
tänka på är pizza och cola.
Jag känner på mig att det här kommer bli en härlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0