Sunday morning

Jag är stressad och lite nervös. Lite nojig också, som vanligt.
Imorgon ska jag hålla tal. Jag är bra på engelska, men när det kommer
till att stå framför folk jag har noll förtroende för och leka självsäker går
det inte alltid hem. Det blir lite stakigt och skakigt. Och inte har jag skrivit
klart talet än heller. Det slog mig även att jag har ett glosförhör samma lektion,
men jag gjorde tabben att glömma pappret i skolan. Det faktum att jag har gjort
ett av fyra läxförhör hittils ger mig nog inte ett Mvg i år.
Det som också stressar mig är att jag ska på skiva imorgon, vilket i sig ska bli
sjukt roligt. Dock har jag inte köpt några skor än. Man kan inte ha en fin klänning
och tygskor. Jag måste hitta ett par högklackade. Ett par högklackade som jag kan gå
i. Tur är det att jag slutar halv tolv imorgon. Jag har gott om tid att köpa ett par och träna
att gå i dem i några timmar.
Det som besvärar mig är att jag är för fattig för att bli full på krogen. Därav måste jag
förfesta som om det inte fanns någon morgondag. Problemet ligger i att jag inte
har någon alkohol att dricka än. Jag ska be på min bara knän för det.

Nog om detta. Eller nog om allt förresten.
Nu ska jag plugga.

P to the eace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0