SCHEISSE

Mitt liv är ett skämt.
Jag är förjävla sjuk. Huvudvärk, halsont, slembildningar och
stel kropp gånger tusen.
Men värst är huvudvärken. Därför misstänker mamma bihåleinflammation.
Om jag har bihåleinflammation, kära vänner, då äter jag med största sannolikhet
penicillin på studenten. FAN FAN FAN FAN.
Håll tummarna för att det här bara är någon random förkylning som kommer att försvinna.

Men det är ju inte bara sjukdomen i sig som suger.
Alla mina planer går ju i kras.
Igår skulle jag till exempel ha färgat håret och letat skor
till studenten. Idag skulle jag ha gått på fest och eventuellt skiva.
Fan vad jag hatar livet idag.

Men jag är inte den som är den. Jag ska iallafall
ta mig till skolan för att lyssna på studentinformation.
Och så ska jag lämna tillbaka en bok på biblioteket.
Men vi får väl se hur det går.


Kommentarer
Postat av: cur

det är inte farligt att blanda alkohol med penicillin. det enda som händer är att effekten av penicillinet dämpas en aning. /allvetar'n

2008-05-28 @ 12:25:56
URL: http://sitdown-comedy.blogspot.com
Postat av: Amanda

Jo, jag vet. Men fortfarande tråkigt ju!

2008-05-28 @ 16:57:39
URL: http://amandasofialundgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0