Rabies

Jävligt jävla skoltrött är vad jag är.
Jag försöker tänka att det är bra att börja med
saker när man faktiskt har tid. Idag har jag tid
att börja skriva på min geografifördjupning.
Jag började litegrann. Copy/paste från Wikipedia.
Nu är jag trött på det. Å andra sidan är jag rätt trött
på allting idag. Jag orkar ingenting.
Och tanken på att jag har en vecka på mig att läsa
Nietzsches "Så talade Zarathustra" och sedan skriva
en fördjupning om der Übermensch gör mig lite gråtfärdig.

Idag läste jag en essä om Fritz Haber.
Sjukt oskön kille.
Han uppfann Zyklon-B och kom
sedan på att använda gas i krigföring.
För sin uppfinning fick han Nobelpriset.

Jaja. Nu ska jag lägga om rabiessåret jag har på
benet. Det är inte att leka med alltså.
(Note to self (och till er också om ni så vill): Använd aldrig engångsrakhyvlar)


/


Kommentarer
Postat av: Dolfin

var fan var du på valborg? kolla vad kul vi hade utan dig på mitt poolparty:
http://www.dn.se/content/1/c6/76/66/41/markoolio.jpg
Du skulle vart me!

2008-05-04 @ 19:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0