Perfect timing (Är det lite år 2000 med rubriker på engelska?)

Jag är expert på att bli sjuk. Antingen lider jag av HIV
eller så har jag bara värdelöst immunförsvar ändå.
Jag är helt jäkla täppt i hela systemet och min hjärna känns
mest som snor. Visst är det pollen som hjälper till på vägen.
Men jag anar även andra ugglor i mossen. Jag har en infernalisk
huvudvärk också. Så klart har jag timat (tajmat?) in det här till skivan
på söndag. På lördagkväll kommer jag ligga i sängen och knarka
ipren. Det sätter jag en tia på (jag hade satsat mer om jag hade varit
rikare)

Nu ska jag fortsätta nysa. Fast kanske någon annanstans.
Antingen blir det i Astrids Harry Potter-bok (ganska soft ändå)
eller på pappas Widescreen.
Man väljer ju sina ställen så att säga.

/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0