Karate

Jag skulle egentligen ha bloggat när jag kom hem inatt. Men jag kom aldrig hem vilket
förklarar saken. Istället landade jag i en knarkarkvart på kungsgatan. Det var ganska trevligt
det också.
Dessförinnan drack jag en liter vin i samma knarkarkvart, gick till Orange för att ta stämpel,
hustlade mig in på Upplands och drack en öl och två drinkar. Upptäckte sedan till min förfäran att
de faktiskt stängde när de tände i taket och började ställa upp stolar.
Då fanns det bara en sak att göra. Palermo öppnade sin varma famn och jag fick en öl
för att spä på min superfylla lite extra.

Egentligen så känns det lite överflödigt att berätta om hur jag mår idag.
Men eftersom läget ser så kritiskt ut så känner jag att det måste förtäljas.
Det skulle ta för lång tid att nämna alla kroppsdelar som gör ont. Men
vi kan ju iallafall ta oss igenom de mest dominanta smärtorna:
Huvudet - Det känns som att jag sitter i någon sorts tryckkammare.
Fingrarna - De vill inte röra på sig. Reumatism?
Benet - Jag har sträckt någon muskel av något slag. Nu kan jag knappt gå.
Jag ser ut som någon som har knäppt ihop slipsen med gylfen rätt och slätt.

Eftersom jag är inne i någon sorts bakfyllekoma där jag inte vet riktigt om
jag är nykter eller full så har jag inte så mycket mer att bjuda på. Jag hittar
inte orden i huvudet och fingrarna hittar inte bokstäverna på tangentbordet.
Ni som inte är bakfulla idag kan njuta när ni läser det här.
Ni som är i samma situation som jag; jag älskar er.

Jag återkommer när jag har varit på avgiftning.
/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0